080130

då var snart januari slut då. känner hur min 20årsdag närmar sig :D

angående inlägget igår, jag är verkligen inte sur på någon, bara väldigt besviken. jag står iaf fast vid att jag inte kommer komma till thn på ett tag. att åka kosar en del, iaf när man inte tjänar så mycket varje månad, måste hålla i pengarna. jag har bott här i snart 7 månader och den enda som ens vill komma hit är ju therese, vilket jag är oerhört glad för! sen finns det ju dom som är så bekväma av sig att dom väntar med att träffa mig tills jag väl kommer hem men att dom skulle komma hit skulle nog vara en bedrift. så svårt att förklara hur jag känner men tänk er själva in i min situation. ingen kommer hit (utom therese) och när jag väl kommer till thn finns inget intresse att träffa mig.
här sitter jag och förklarar mig själv, varför? jag står för det jag har sakt. fan vad besviken jag är! det är ju nu man ser vilja ens riktiga kompisar är :(

ska hem och ta tvätten nu, gå på toa, ta det lugnt hemma, laga mat och sen tillbaka till jobbet kl 17. tänkte börja jobba kväll 3 gånger i veckan nu med start idag.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: thereese

som att jag inte hälsat på dig? men om du inte vill att jag kommer så gör jag väl inte det då.

2008-01-30 @ 15:15:41
Postat av: jag iiigeeen, wiihootjooohoo

såg att du skrivit at tjag hälsat på nu. men helt seriöst, orka tjata fram å tillbaka oss emelln nu:)

2008-01-30 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0