080128

då var man hemma och tillbaka på jobbet igen. ska skriva ett klagobrev till swebus nu tänkte jag sen får väl jag ta och ringa lite jag med.

igår gick jag och la mig ganska tidigt, svintrött efter helgen. bussresan var göddig iaf :D dubbeldäckare, jag hade sån tur att när jag gick på var platserna längst upp längst fram lediga så jag snodde 2 till mig och zandra :D bussen åkte direkt till jönköping utan att stanna i borås eller ulricehamn :D första gången! sen åkte den direkt till mjölby efter jänköping och stannade inte i gränna eller ödeshög :D också första gången! var hemma 30 minuter tidigare än vad vi skulle vara :D oerhört skönt!
det kom fram ett fyllo till mig när jag och zandra stog i busskön. han började mumla massa till mig och jag fattade inte vad han sa så jag började greja med mobilen. då uppfattar jag att han vill de mina ögon :S weard! så jag kollade på han i förhoppning att han skulle gå därifrån (bakom står zandra med ryggen mot oss och bara skakar av skratt) men han gick inte utan han ville se mer av mina ögon :S så jag kollade på han igen, fy vad äcklig han va btw, till slut gick han. lättnad! jag och zandra började skratta och då kom han tillbaka, "neeej" tänkte jag. så säger han "fan vad snygg du är, du är så homla snygg" sen mumlade han nått mer som jag inte hörde sen gick han igen. då skrattade vi lite till och lite mer :D som sagt, det finns människor till allt :P

tillbaka till klagobrevet nu då.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på din kommentar:
Varför jag inte bor i mjölby?
Vad ska jag där och göra?

2008-01-28 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0