080125

Trollhättan here I come! åker från Mjölby 11.40, ska vara i gbg 15.20 men man vet aldrig med swebus, dom brukar ha en tendens att vara sena. åker från gbg 16.09 och är framme i thn lite innan 17.00 :D en resa på lite mer än 5 timmar alltså, inte jättekul att åka ensam men jag har ju zandra på hemvägen :D

har varit på Boken nu med och lämnat in en ansökan om sommarjobb. hoppas jag får jobb där. ska söka till lite andra ställen här i mjölby med. tänkte även söka till Tallbacken i trollhättan. måste ringa och prata med dom om hur länge dom kan hålla en plats, vill ju veta om jag får här i mjölby innan jag tackar ja till det i thn.

kommer sakna gustav när jag är borta med :'( men det är ju egentligen bara 1 dag som vi inte träffas men det är en dag för mycket med tanke på hur många dagar vi inte träffade varandra när jag inte bodde här :(  men det borde gå bra.

ska träffa therese ikväll, blir film och mat hemma hos henne :D kul kul!! imorgon blir det fika på strandgatan och förhoppningsvis fest :D men det tror jag för jag börjar må mycket bättre nu :D får se om det blir någon match för therese på lördag med för isf ska jag med och kolla på den. söndagen blir fika och hemresa.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hahahha så pajade bussen det första den gjorde, lyckat. en nu e du på väg iag, å snart seeeeeeeeeeeees vi:DD:D:D:D:

2008-01-25 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0