080122

handboll ikväll då. sverige-ungern. ska bli spännade! dom måste ju vinnaför att inte åka ut :S sen har jag för mig att jag läste att dom måste vinna för att få vara med i OS eller kvala in till OS. mycket står på spel ikväll. lite synd att jag missade matchen i söndags, dom spelade tydligen oerhört bra!

har väldigt ont i halsen med :( skulle inte förvåna mig om jag blir riktigt sjuk nu när jag väl ska till thn i helgen. jag är ju redan på partyhumör :P

Tele2 va hemma hos oss idag med och fixade med antennutaget, eller jag tror dom va det iaf. man skulle ju flytta alla möbler så dom kom åt annars skulle dom bara gå därifrån och då kommer man kanske bli utan bild :S givetvis så trodde vi det va imorgon dom skulle komma så jag sprang hem vid 3 och flyttade soffan. får hoppas att dom komefter det. fick en boxer med nu när det analoga nätet snart släcks. hoppas på bra kanaler men man kanske måste betala för dom kanalerna man vill ha, vem vet.

tänkte uppmana alla att uppdatera era bloggar! har inget att göra på dagarna på jobbet :P uppdatera!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0