080121

shiiit vad ont jag har i rumpan idag :O det är inte träningsverk utan det gjorde så ont vissa gånger igår när man slog i sadeln på hästen :S usch!

har egentligen inte så mycket att skriva idag så jag tänkte påminna alla om min 20 årsfest den 1a mars :D får verkligen inte glömmas bort :D

på fredag åker jag till trollhättan igen :D har inte vart där på ett par månader så det är väl på tiden :D åker från mjölby vid 11 och är framme vid halv 3 tror jag :D therese hämtar mig i göteborg så jag slipper ta tåget därifrån. hatar att åka tåg till och från göteborg! antagligen har jag gjort det för ofta eller så är det för att tåget aldrig stannar på vägen, jaja. jag och therese ska kolla på film på fredan. sen tänkte jag ta en fika på lördagen med dom som vill :D starndgatan givetvis! sen på kvällen ska jag med therese och kolla på match i uddevalla tror jag det va :D efter det ska hon och jag hem till mig (eller hem till mamma blir det ju) och förfesta, och därefter blir det utgång. på söndan blir det bakisfika hoppas jag iaf :P måste hämta min och saras HIM biljetter med så jag kan ta kort på den och lägga ut den på blocket eller tradera.

har ont på höger sida av halsen med :S det gör svinont runt visdomstanden och sen ända bak i halsen. inte bara när jag sväljer, det gör ont hela tiden. inte jättekul kanske men sålänge det inte är ett hål så får det väl gå :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0