080117

igår blev jag och gustav sams igen, vilken skräll tänker väl ni men det blev vi iaf ;D

imorse gick vi upp nästan på en gång efter att klockan ringde. jag käkade frukost och gustav kollade på tv. jag slängde en blick in mot vardagsrummet för att se vad gustav kolade på och utan att tänka på det såg jag hur jäkla dammigt det va under soffan :O då blev det fart på mig, hatar när det är skitigt! dammsög köket, hallen (väldigt noga för att få bort allt grus), vardagsrummet och sovrummet. bad gustav att damma av alla hyllor åså och det gjorde han :D behövde bara säga till en gång :P när jag dammsugit klart vad det sofforna kvar så jag dammsög av dom med, faaan vad jobbigt! så himmla mycket damm på :O tror det är dom gråa kuddarna som dammar så vi la dom på sängen istället för att se om det blir bättre :D ställde in dammsugaren och kom på att jag glömde badrummet :P då åkte skurhinken fram istället :D alla fläckar som va på golvet när vi flyttade in gick ju att få bort :O trodde inte det eftersom den som bor där innan ska ju städa men icke! sen när jag väl va igång skurade jag resten av lägenheten med :D sen fick jag en såndär skön känsla, ni vet, som man känner när det är rent överallt och när man vet att man gjort ngt bra :D jag var dock inte klar där. tog fram verktygslådan med och sa till gustav att vi skulle spika fast sladdarna längs med väggen :D gustav va seg så jag fixade det med :D
idag fick jag nånting gjort för en gångs skull.

började 15 idag istället för 13 så jag övertalade gustav att gå med in till stan och käka lunch :D blev jätteglad när han sa ja :D sen frågade jag om han ville göra mig sällskap i duschen men han vägrade för den är ju så liten :S så jag övertalade han till det med :D vilket va bra för nu vet jag att det gör jag aldrig om. fyyyy vad trångt!

på kvarnen käkade vi på det där fikastället som ligger vid lindex. tog varsin baguette. gustav tog med kyckling och curry och jag med räkröra :D skitstora va dom :O orkade inte hela och den kostade bara 40 kr. rena kapet för den storleken :D

nu sitter vi på jobbet och det är dags att börja jobba. orka!

älskar dig gustav

Kommentarer
Postat av: sara

du får komme hem och damsuga hos mig också.. det skulle behövas

2008-01-20 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0