mammor, pappor och medarbetare!!

pratade med mamma nyss om min födelsedagspresent. skulle fått en förstoring på mig och gustav med ram å allt :D men icke! jag har sickat några kort som jag och gustav verkligen gillar men ingen duger åt mamma! så jag sa till henna att jag skuter i förstoringen och att hon får komma på något annat! hon ville ha förslag på vad jag ville ha men duger det inte kan hon fasen hitta på nått själv! antagligen lär det bli något som jag inte vill ha, hon är nämligen expert på att köpa saker till mig som hon tycker om men som jag hatar!

kom på att pappa fyller samma dag som mig och sara med. hade verkligenm glömt bort det :S kan vara för att jag är så uppe i alla tankar om att det är 20 jag fyller, men men. frå väl ringa sara och fråga om hon har nån idé om vad vi kan ge honom. han brukar inte ara så kräsen så det blir nog bra :D hade kännts ännu bättre om jag hade fått en bra lön.

sen fattar jag inte att några här på jobbet bara inte kan lära sig den där jäkla ljudfilen :O hur enkelt som hellst! man stryker under det man alltid ska ha med sen glömmer man inte tilläggen om någon ska ha något mer. det fastnar bara inte på en del! gång på gång får dom göra om ljudfiler. ska ge ett exempel (och detta ska man bara inte göra fel på), en bit in i ljudfilen:
"Stämmer det att ni har valt att tecka fast telefoni med tele2 på nummer blablabla. som ska anslutas med en månadsavgift på 95 kr, eller nej, nej. den ska anslutas med ett rabattpaket på 0 kr"
säljet var till en ungdom.
alltså, alla ska betala 95 kr i månaden men ungdomar ska ha ett rabattpaket som heter ungdom som kostar 0 kr i månaden.
vad är problemet!? ALLA betalar den fasta avgiften även om dom ska ha rabattpaket!
ska be han göra om den igen och sätter han den inte denna gången så gör jag om den åt han eller så skirer jag i det.

känner att detta inlägg blev att sånt där avskrivninginlägg där man skriver av sig all ilska! men man måste få avreagera sig på nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0