080229

grattis till emmak som fyller 20 idag :D på riktiga födelsedagn å allt.

igår ringde dom från stadshuset och frågade om jag ville jibba idag och det ville jag givetvis göra :D synd bara att jag var tvungen att cykla ända till slomarp :O !
gick och la mig kl 22. gustav va hemma hos kim inatt och småfestade så han kom hem kl 4 :S väckte mig gjorde han ju också såklart. verkade inte ens som han försökte vara tyst. försökte somna om men det va omöjligt! han kollade på tv så tillslut sa jag till han att han fick stänga av och komma och lägga sig så det gjorde han :D då somnade jag.
hade ställt klockan på 6.00. fan vad trött jag va imorse. gick fort att göra mig iordning så jag passade på att plocka av bordet i vardagsrummet, vattna blommorna och plocka smutstvätt från golvet :D
åkte hemmifrån 06.35. trodde att det skulle ta tid att cykla så jag la i 5ans växel och trampade. när jag kom fram va jag helt död!! cyklade som en galning för 1, jag kunde inte riktigt cykelvägen dit och 2, jag trodde jag va sen.

det gick bra att städa, inte så svårt så det borde ju gå bra. på vägen hem åkte jag förbi stadshuset för att fylla i en timrapport.

kom hem och slet av mig kläderna, sååå varm! ska ta en dusch nu och sen gå till andra jibbet och lyssna på ljudfiler. får se om det blir en promenad till supermarket sen. har några saker att köpa tills maten ikväll.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terii

om du säger att du cyklade allt du kunde måste det gått i en jädrans fart, har fortfarande mardrömmar om när jag cykla me dig:p

2008-02-29 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0