080228

idag vaknade jag faktiskt av klockan, väl väldigt trött men som vanligt går det över så fort man sätter sig på sängkanten :D är ganska glad över att jag har lätt för att gå upp på mornarna utan att vara ett vrak.

jobbade inte ens 1 timme idag, dom sålde 6 stycken på hela dagen så det fanns inte mycket för mig att göra. gick hem vid halv 12 och frågade om gustav om vi skulle ta en promenad i det fina vädret :D hade väntat mig ett nej som vanligt men han sa, "javisst, om du tar disken". jag sken upp som en sol och nästan sprang ut i köket och diskade :D vi va ute i nån timme, skitskönt! gick föbi dackeskolan och mötte gustavs mamma utanför, vi satte oss på en bänk mot en vägg med solen rakt på :D anledningen till att vi gick förbi var att vi ändå var i närheten och att vi skulle fråga om dom ville ha mat n'r dom kommer imorgon eller om det räcker med toast eller fika :D så det blir mat :D mycket roligare att laga mat till andra än sig själv :D måste dock handla philadelfia och tomat innan.

har lagat mat med, wook som så många gånger innan. annan wokksås dock för att göra det lite annorlunda :D första tuggan var äcklig, den andra va okej och efter det var det ganska gott :D men den wokksåsen vi brukar ha är godare. blev ganska mycket så det räckte till både mig gustav och kim. det var uppskattat :D

nu ska jag möta zandra på supermarket så ska vi till AMS. äldreboenden är tydligen där för att informera om sommarjobben, så kan man ställa frågor med om man vill det :D
själv hoppas jag väldigt mycket på jobbet i Sya :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0