080227

sov hela natten inatt :D så sköönt! var på bra humör imorse med :D
gick till jobbet och gjorde det jag skulle. gick därifrån vid 12 :D kom hem och började läsa i min Per Gessle bok :D än så länge är den oerhört bra :D det är inte som en lång berättelse utan boken ä uppbygd på kommentarer typ. Per säger nåot, sen kanske hans mamma säger något annat som inte alls eller helt hörde ihp med det per sa innan, sen kanske han bror eller syster pratar med. dom har inte suttit tillsammans utan en och en verkar det som för när dom pratar så kan det vara om helt oloka saker fast under samma period :D svårt att förklara men ni fattar precis om ni ser det :D
läste lite mer än ett kapitel sen började det göra ont i armarna. boken är för stor för att ha den på magen när man ligger på rygg så man måste ligga på magen med huvudet i armarna och armbågarna i sängen, jobbigt :D kapitel 2 verkar handla om gyllene tider :D kapitel 1 handlade om ham hans uppväxt fram till gyllene tider :D

frågade linda om hon ville förlja med till systemet men hon kunde inte :( så jag ringde zandra och frågade fall hon ville hänga på och samtidigt ta en fika :D och det ville hon. kom fram till systemet men zandra va inte där så jag gick in själv :D blev en 70a koskenkorva :D presentkorten räckte precis :D hon i kassan sa till och med "Grattis". zandra kom nån minut efter att jag handlat så vi satte oss på fiket brevid och fikade.

dom ringde från nått gruppboende i sya med :D jag ska på intervju på onsdag kl 10 :D det var om sommarjobbet och det kommer bli med utvecklingsstörda :D böev skirglad när dom ringde!!! hoppas dom vill att jag ska jobba extra med tanke på att dom ringde såhär tidigt :D glaaaaaad!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0