080225

1 dag kvar!!!!!!!!!! :D

igår var vi på middag hos gustavs morbrors fru som fyllde 50. shit vad mycket folk det va, det va folk överallt :P maten var jättegod :D flera olika matpajer, sallad, potatisgtaräng, kött, kyckling nybakat bröd m.m. efterrätten var också god :D 3 olika tårtor och jordgubbar, päron och annanas doppad i choklad, mums! vi va där i kanske 3 timmar sen åkte vi hem.

idag vaknade jag 5 minuter innan klockan skulle ringa :D gött, 5 extraminuter, då kunde jag ju ta det lugnt :D så jag tog det väldigt lugnt när jag käkade frukosten, lästa allt på mjölkpaketet till och med. är nog på väldigt bra humör idag :D fan vad skönt! har verkligen vaknat på rätt sida :D sov hela natten med, gustav knödde inte en gång :D mmmm.
när jag slutar sen ska jag ta en promenad :D fint väder är det idag med :D

idag ska vi få ny kyl och frys med :D om egirs håller vad dom lovat. ringde i fredags och klagade lite på att frysen inte funkade så dom sa att vi skulle få en ny idag. lånade frysbox oxh kylklampar av annike igår så allt är fixat :D

imorgon kommer mamma, pappa och stefan nån gång under dagen. dom hämtar upp mig först så åker jag med till linköping för att kolla på nån present till sara och kanske till mig. sen bär det av till sara och sen mjölby. beställde en tårta förra veckan. ingen aning om vad det blev men det skulle vara grädde på iaf :D

älskar dig gustav!!

Kommentarer
Postat av: therese

"men det skulel va grädde på iaf" hahah gillar den meningen om din tårta vet inget men grädde;) klockrent=)

2008-02-25 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0