080224

2 dagar kvar nu :D :D

i fredags blev det lite ölkväll här hemma, eller snarare gin kväll :D Jonas och Carro kom med 2 flaskor gin och dom skulle inte gå förrns dom var tomma så det var bara att dricka ;) vi var ju 5 pers så när kvällen var slut fanns det bara en slatt kvar i ena flaskan :D en riktigt trevlig kväll :D
sara kom hem till oss samma kväll. hon satt ensam hemma och skulle ändå hämta oss dagen därpå så hon sov hos oss :D hon tog våran säng, gustav sov på soffan och jag på en madrass.

vaknade innan 11 dan efter tror jag. sara stog och kollade på mig och sa att hon va hungrig. jag väckte gustav och sa att han fick ta sängen om han ville för vi skulle kolla på tv. blev varken tv eller frukost på ett tag, jag började städa istället, haha. bra start på en lördag. när jag var klar tog vi varsin skål flingor och satte på Scrubs :D
halv 14 var vi utanför eric och zandra, därifrån bar det av till linköping. köpte present till pappa och sara köpte en klocka. handlade mat på konsum, skulle käka nån tacogratäng med sallad och nachochips :D blev väldigt lyckat!
runt 19 började folket komma, eller dom få som bestämde sig för att dyka upp :( tycler lite synd om sara att nästan ingen kom, det var ju faktiskt hennes 20 årsfest. men vi hade kul ändå :D spelade twister med, haha! väkdigt roligt :P sara tog massa kort så när jag kollade bilderna efter så såg jag att jag visade hela röven :P inte riktigt meningen, trodde att klänningen va längre och att den skulle täcka mer när man böjde sig frammåt men icke! och inte va det nån som sa ngt till mig heller men den bjuder jag på ;)
Kim och linda kom och hämtade oss när sara ville sova :D snällt! fick knö 4 i baksätet vilket jag inte tyckte om men fick gå med på ändå.
när vi kom hem kollade jag och gustav på nån kass film som gick på 5an, "Hans hemliga liv på internet" eller nått sånt. den handlade om en ung kille, kanske mellan 13-15 år som blev beroende av porr på internet. han tänkte inte på ngt annat. den va som sagt kass så vi gick och la oss istället :D låg och myste lite sen somnade vi som två stockar :D har sovit som en prinsessa inatt!

idag ska vi kanske hem till gustavs moster som fyller 50. kim ska inte med och jag och gustav vet inte fall vi har lust att åka heller. dom är inte så nära varandra på hans mammas sida som på hans pappas, lite synd.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0