080220

6 dagar kvar :D är nervös men jag vet inte varför :S
första 20 årsfesten blir på lördag hos min syster och hennes kompisar. ska bli kul! men den riktiga 20 årsfesten är den 1a mars :D med alla mina kompisar!! förutom linda som måste jobba :'(

en annan sak som jag är nervös över är hur fan jag ska klara mig nästa månad :O kommer få knappt 2000 i lön.
tänkte visa med en klassisk budget från gymnasiet:

INKOMSTER
Lön              2000
UTGIFTER
Hyra            3466 / 2 = 1733
Ellos           159
Bredband   319 / 2 = 159,5
Hem tel.     172 / 2 = 86
Försäkring  40
Mat               1000
SUMMA      3177,5
RESULTAT -1177,5

Det ser ju inte lovande ut precis. tror vi ska få en elräkning med. men men, får väl ta från mitt sparkonto :( usch! hatar att ta pengar därifrån! får hoppas att mamma och pappa tar sig an maten när dom kommer på tisdag :D för för en gångs skull så kommer dom hit och inte till sara :D

gustav kommer hem snart med och äter :D hoppas jag iaf. hans mat är här hemma så jag tror det om han nu inte tar med den till jobbet. vill inte äta frukost själv.

inatt och igår natt har jag verkligen sovit illa! gustav har gått och lagt sig samtidigt som mig och då klagar han bara på hur jag ligger hela tiden :S svårt att somna då. skulle tro att det är därför jag sover dåligt. som sagt, en dubbelsäng står överst på inköpslistan.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0