080215

igår var det alla hjärtans dag och jag älskart'!! på den dagen får man visa alla man älskar att man verkligen älskar dom :D visst kan man göra det vilken dag som hellst men ahd är något speciellt <3 looove is in the air!

jobbade igår. gick upp 05.20, började kl 6 och slutade 14.30 :D bästa på hela dagen va när vi skulle städa inne i industrin på skolan där alla industriare håller till :P hinner knappt komma in genom dörren så nästan skriker läraren bland eleverna: (ungefär såhär lät det)

"där är du ju! den nya städerska som alla kollar pratar om! dom rodnar när dom ser dig"
"dom gör det va? :P "
"jajemen! dom säger att vi har fått en ny städerska som bara är 20 år och dom kallar dig lammkött"

hahahahaha! bästa på länge :P
påväg hem åkte jag förbi kvarnen. skulle köpa en ros till gustav :D köpte rosen och åkte hem, bytte om och gick ner till jobbet. gustav blev jätteglad för rosen :D
satte mig vid datorn för att lyssna på ljudfilerna, tog lite mer än 2 timmar :D vid 17 slutade alla som jobbade dag och gustav sa att han skulle åka med till jonas för att fixa ngt. en timme senare kom jonas tillbaka till jobbet men inte gustav, vilket jag absolut inte tänkte på. gustav ringde och frågade vad jag gjorde och sa att jag skulle komma hem på en gång. blev jätte glad för jag fattade att han och jonas hade fixat med något :D gick hem så fort jag kunde och när jag öppnade dörren stog han där med en ros och på rosen satt en nalle som höll i ett hjärta :D så fiin! kom in i vardagsrummet, där hade han tänt ljus, hackat upp morötter och fixat dipp, lagt upp vindruvor och köpt naturgodis :D han hade även köpt champagne! vad gullig han är <3 laddat hem Prison Break hade han med så vi satt i soffan och myste och kollade på PB! verkligen den bästa alla hjärtans dag i mitt liv :D


dagen innan alla hjärtans dag var jag och linda på stan. linda skulle köpa present till sin mamma och jag till sara. linda hittade det hon skulle ha väldigt fort, sen var det bara sara kvar. guuudars vad vi letade. sprang runt i alla butiker där dom kunda ha det jag hade tänkt mig. till slut hittade vi något jättebra :D
gick hem till mig sen, linda kollade på lägenheter. fanns inte så mycket. vi gik ner till jobbet sen för att kolla hur det gick för alla. körde hem linda efter det.

idag blir det promenad med linda och zandra :D såååå himmla fint väder!

älskar dig gustav! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0