080213

alla hjärtans dag imorgon då :D ska jobba hela dan men på kvällen blir det lite myyys hoppas jag <3

har ingen aning om vad jag ska skriva :S första raden gick enkelt men sen då?

efter jobbet igår gick jag, gustav, linda och kim hem till kim och kollade på film. Requem eller nått hette den. den handlade om knark. alla knarkade. till och med jared lethos mamma i filmen. konstig film men vi hade iaf något att göra. när jag kom hem tog jag en glass sen gick jag och la mig. somnade på en gång :D så skönt! tror inte ens att jag vaknade när gustav gick och la sig :D ännu skönare!

kommer vara ett levande lik imorgon när jag har jobbat klart :S upp 05.20 för att jobba på Dackeskolan. slutar 14.30 tror jag så då är det bara att gå till andra jobbet och lyssna på ljudfilerna. måste hinna fixa ngt till gustav där emellan först bara :)

hade tänkt gå till jobbet igen kl 13 men det blev inte så. gustav är sur på mig och jag på honom, igen. kom hem idag och givetvis satt han framför den har jävla datorn och gjorde inget. jag bad honom att laga mat men icke. när han väl får tummen ur frågar han om vi ska käka makaroner med köttbullar :O varje gång han lagar mat blir det makaroner, han är så jävla lat! så jag fixade egen mat istället, risotto, men jag vet inte om det blev så gott. gustav fixade sina makaroner iaf, kan ju han äta!
sen hade han tänkt att gå när spisen var helt nerfettad med köttbullestänk! men jag fick honom på andra tankar. sen var det ett under att han ens diskade efter sig. givetvis lämnade han min disk, för det är ju inte så att han kan hjälpa mig när jag lagar mat alla andra dagar och tar disken för att han ska jobba. lataste människan jag vet! man får fan tjata om allt för att han ens ska lyfta på sitt jävla arsle! börjar tröttna. ska prata med han sen men antagligen så kommer han bli sur och skrika på mig som han alltid gör, jag tar det som en vana nu för tiden.
och på jobbet vill han inte hjälpa mig heller, när jag frågar något skriker han åt mig att han inte har tid, så kollar man vad han görd och då sitter han och spelar spel. och han ska vara min chef! jag har ju mer koll på honom än vad han har på mig.
får se om jag går till jobbet igen eller om jag stannar hemma.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0