080212

hej hej.
sitter på jobbet och coachar lite :D gustav sitter i ett annat rum så jag får bossa lite :P gött!

idag har jag verkligen jobbat hela dagen. började 9, gick hem vid halv 12 kanske och tillbaka kl 13. var iofs och köpte glass på Lidl förut :D sen tillbaka till jobbet. idag har jag haft en del småsaker att göra. fixa samtalsmanus, inspelningsmanus, prislistor m.m. dammsugit har jag gjort, shit vad grus det var inne, måste vara för att det är myclet grus ute :P
har bara en rolig sak att berätta om dagen: dom ringde från stadshuset idag :D frågade om det stämde att jag inte praktiserade och det stämmer ju :D då frågade dom om jag ville att dom skrev upp mig som timanställd igen vilket jag verkligen ville :D visste inte ens att jag blivit avskriven från den :P men men. så på torsdag morgon kl 06.00 ska jag vara på Dackskolan och städa :D fan vad gött!! hoppas bara att dom ringer mer :D
det var tydligen gustavs mamma som hade sagt till chefen att jag inte hade praktik mer :D tack annike!
kommer dock bli riktigt jobbigt att gå uppoch börja 6 istället för 9 :S 3 timmar mindre sömn, fyyy.

ska hem till kim när vi slutar, jag och gustav. linda är där nu så vi ska kolla på film ikväll, om vi orkar. ska dit en stund iaf :D

satt och tänkte lite förut idag med på hur glad jag är att ha träffat alla här i mjölby :D ni är så jäkla snälla! hade jag bott här och flyttat till thn hade det vart helt annorlund. dom hade haft sina kompigrupper ellervad man ska kalla det och haft svårt att släppa in ngn ny :S men inte här :D underbart!
är jätte glad att jag och linda bara blir bättre och bättre vänner :D och för att hon frågade om jag ville komma på den där tjejfesten hemma hos henne som gjorde att vi började umgås :D
älskar Mjölby!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

oh va söt du är då!!
ja men de är ju skit kul o umgås med dig juh:D
Jäkla påhitt vi gör hela tiden.. eheh!!

2008-02-12 @ 20:53:14
Postat av: terriberri

hah vaddå svårt att släppa in nån ny i thn?=)

2008-02-12 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0