080211

riktigt jobbigt att gå upp idag! oerhört trött. men väl uppe så gick det bra :D

har inte gjort ngt speciellt på hela dagen förrsn vi skulle gå våran promenad :D möttes 16.20 utanför pressbyrån vid stationen :D jag och linda fick för oss att vi skulle grilla korv vid skogssjön men det ville inte zandra :P så vi övertalade henne :D hon sa att hpn kunde hänga på men att hon skulle ringa eric när vi va klara så hon slapp gå hem. jag och linda skulle iaf gå hem :D gick till kvarnen och köpte korv och engångsgrill :D dom fick gå in på lagret och kolla om dom hade nån och det hade dom :D
på väg till skogssjön kände vi att det va skitkallt och ingen av oss hade vantar :S jag fick iaf låna en halsduk av linda :D snällt!
när vi va framme höll vi på att frysa ihjäl! tog skit lång tid innan det började glöda så vi slängde på korvarna när det fortfarande brann :D våra händer var som isbitar när vi va klara :S tryckte i oss 3 korvar var så fort vi kunde! sen skulle zandra ringa eric :D jag och linda sa att hon skulle säga att han skulle komma på en gång! fan vad kallt det va!
linda fick skjuts hem men jag skulle handla först så jag fick gå hem från supermarket med isbitar som händer utan vantar!
nu sitter jag på jobbet med jacka och halsduk och försöker få upp värmen i kroppen igen :D sköönt!

imorgon blir det jobb igen..

i helgen vill jag festa med linda :D va ett tag sen ju! alltså festa på riktigt! ungeför som du gjorde i torsdags :D
sara vill att jag ska komma till henne på fredag för att emma är där då. fan heller! kan hon inte ta sig tid att träffa mig när jag är i thn så ska jag inte ta mig tid att träffa henne. jo, men bara om jag absolut inte har något att göra.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: linda

JO jag tycker vi bestämt festar till de ihelgen o kör igång de som aldrig förr:P:P

Gud va jag frös när ja kom hem, stod typ i duschen en halvtimme.. haha!!

2008-02-11 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0