080210

igår åkte jag och zandra hem till sara. tog tåget 16.08 :D dom kom och hämtade oss på stationen. väl hemma hos sara så började mamma och stefan med maten. kycklingenchiladas, blev ganska gott :D när vi hade ätit upp åkte mamma och stefan till hotelet där dom sov så jag, zandra och sara drog på Brokeback Mountain :D den va skitbra tycker jag :D när den va slut kollade vi om det va ngt bra på TV och det va det ju givetvis inte. zandra ville kolla på melodifestivalen men jag och sara totalvägrade! skulle aldrog falla mig in att se på sån skit usch och fy! det var dock lite kul att Björn Gustavsson va med :D satte på När lammen tystnar sen. har aldrig sett den så det är väl på tiden. den enda Hannibal filmen jag har sett är Hannibal rising och den var ju bra :D
vid 23.30 började jag och Zandra göra oss iordning för avfärd mot Mjölby igen. fick låna mammas och stefans bil så vi slapp ta tåget :D snällt! släppte av zandra hemma och åkte hem.
Hemma hade dom haft fest, som tur va så blev det inte mycket folk så det var inte så stökigt. Kim och Gustav skulle till kinesen och spela black jack så jag hängde på. skulle bara in och byta tröja först. när jag kom in så tyckte jag att det luktade konstigt i lägenheten. det var som en blandning av bränt, sex och parfym :S konstigt. gardinerna i sovrummet var helt fördragna med så man kan ju undra vad dom hade gjort här inne egentligen ;)
tog bilen till kinesen, spelade lite. jag vann 80 kr :D väldigt bra med tanke på att jag började med 10 :D gustav gick 50 + och kim gick 500 + :D en lyckad spelkväll. När vi kommer ut och ska åka hem har det vart slagsmål utanför så polisen och ambulansen va där, typiskt mjölbyfolk tänkte jag.
gustav och kim gick till sibylla och jag gick och hämtade bilen. parkerade utanför och väntade på att dom skulle komma. kim kom och hämtade jackan så sa han
"bäst jag hämtar denna innan det blir bråk"
huh? tänkte jag. "vem bråkar?"
"gustav"
"varför"
"nån kille försöker tränga sig före"
jaha, fan vad barnslig han är tänkte jag då och satt kvar i bilen. det blev inget bråk, gustav tyckte att killen som trängde sig va skön så det var nog bara ett missförstånd :D backade ut från parkeringen och ser att polisbilen står mitt i vägen så jag inte kommer föbi! jävla polishelveten! tror dom kan göra vad dom vill för att dom är poliser! dom grep Kims gamla klasskompis för ngt, sen backade dom ut från parkeringen där det står en stoppskylt, stannade dom? nej! polisfittor. ibland kan jag verkligen störa mig på allt!

sov hela natten :D upp vid 11, jobbade 12-16 :D
mamma och stefan kom när vi hade slutat, dom skulle hämta bilen så stefan kunde åka hem och mamma tillbaka till sara.

nu har jag och gustav kollat på film. den var väl sådär. kommer inte ihåg vad den hette men det va nån med adam sandler som hade tappat verklighetsuppfattningen efter att han sfru och 3 barn dog i tragedin den 11e september när dom skulle flyga från boston.

nu ska jag nana :D upp 08.20, göra mig iordning och sen till jobbet :D och efter jobbet blir det en snabbpromenad med linda och zandra. istället för gym nu när jag jobbar tidigt denna veckan :D skönt!
god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sandy

Den filmen såg jag med ikväll. Satans vad lååång den var!

2008-02-10 @ 22:37:18
Postat av: linda

kim o gustav me deras småbråk asså, hehe.

ring mig i morron så tar vi en rejäl promenix.
puss

2008-02-11 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0