080209

igår blev det som sagt myskväll med linda och zandra. vi möttes på supermarket kl 19 för att handla allt inför kvällen. gick på 82 kr vaf :D som hittat för en 3 rätters middag :D
jag hade köpt vin till och med :O jag verkligen hatar vin så det fick ble ett vin som alla säger bara smakar saft, nämligen Kir. äckligaste jag nånsin dryckit. antagligen kommer jag aldrig lära mig drick vin, inte kaffe heller för den delen :P
maten blev kalasgod!! skagentoast till förrätt, egna klyftpotatisar med morötter i ugnen, kött, bearnaisesås, sallad och broccoli till huvudrätt och banan och päron i ugnen med smält choklad till efterrätt :D vi åt så vi spracl nästan :P var ett tag sen jag åt så jag blev sååå mätt :P

tror gustav har vaknat på fel sida idag med :S han somnade på soffan inatt igen så jag väckte honom vid halv 8 när jag skulle på toan, då gick han och la sig i sängen. har fått en utskällning för att vi inte har bröd hemma. jag vet att jag ska ahndla alla småsaker denna månaden för han storhandlade men om han inte säger att han vill ha bröd så köper ju inte jag bröd :O sen kan han ju inte kräva att jag ska gå till konsum eller supermarket så fort jag vaknar för att han vill ha bröd :O ååh! han och kim åkte till systemet för nån timme sen och han är inte tillbaka än så jag tror inte han kommer komma förrns jag har åkt till sara. han är verkligen sur varje morgon! har sagt åt han att han inte ska bli arg på mig när han är trött och det har han ju lovat men gång på gång får jag ta all skit. jaja..

ska ringa sara snart med och fråga när vi ska komma. skulle tro att jag och zandra åker från mjölby runt 16-17. ska käka kycklingenchiladas (stavning?) när vi kommer dit. sen blir det film eller melodifestivalen. helst film, melodifestivalen är inget för mig, hatar schlager!!

tack för igår linda och zandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0