080208

Tänkte börja med att säga grattis i efterskott till min faster Lotta som fyllde 40 år igår :D grattis!
Sen måste jag säga grattis till Therese och Jimmy som gifte sig i Las Vegas igår :D grattis!

igår käkade jag och gustav pizza, orkade inte laga mat :S illa, men nån gång ibland ska väl va okej :P
ringde även min faster igår för att gratta henne. fick reda på lite mer om operationen hon hade gjort. hon har opererat bort gallblåsan eller vad det heter :S hon hade tydligen 2 små tumörer på den som gjorde ont. men nu är allt bra iaf :D och det var inga farliga tumörer heller :D bra det!
fick också veta att farfar inte mår så bra :( hans tarmar sprack för ett tag sen så han fick stomidpåse ett tag, sen sydde dom ihop tarmarna men så sorack dom igen :O så han fick stomidpåsen en gång till :S nu har dom sytt ihop tarmarna igen och den här gången ska det hålla men han är tydligen väldigt försiktig med allt han gör. pappa har sagt att han inte kan gå ut med hunden ens så det måste farmor göra och farmot har ont i sina knän så det går inte så bra det heller :S

idag blev det gymmet igen :D dock bara jag och zandra, linda kunde inte idag. Värmde upp som vanligt och sen körde vi igång med styrketräningen :D blev klara lite snabbare eftersom vi bara va 2 så vi satte oss på varsin spinningcykel och började trampa :D efter 10 minuter ångrade vi att vi satte tiden på 15 min :P men vi kämpade på och var helt slut när det va klart :D skönt!!
gick och bytte om till bikine för att simma. vi kom in i simhallen och zandra säger " ska vi sätta oss i bubbelpoolen eller?" jag va helt med på noterna :D vi va verkligen helt färdiga! sen körde vi gärnet i strömmen och höll på att skratta ihjäl oss :P sen blev det poolen igen och efter det dusch :D

haha, tänkte ringa arbetsförmedligen och säga att jag inte kan kkomma på mötet jag är kallad till :D så såg jag på kallelsen att mötet är idag :S om 30 min! ringde fort som fasen och sa att jag inte kunde komma :P sa också att jag hade ett heltidsjobb så nu ska jag inte få mer kallelser :D gött!

ikväll ska jag linda zandra och carro laga god mat :D 3 rätters minsann! hoppas det blir gott bara. har bett gustav köpa en flaska vin och några cider :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0