080206

kl 10.00 träffades vi utanför lunbybadet idag igen :D zandra följde med idag också, kul kul. något som inte var lika kul va att 1 klass från kuingshöga och en förskoleklass som skulle bada med :S

skyndade upp till gymmet, alla uppvärmingsgrejer var upptagna så vi fick vänta lite. efter uppvärmingen var alla maskiner typ lediga så det va skönt :D körde mycket armar, mage och rygg idag med. träningsverken från igår var dock inte kul att träna med idag men det gick. när vi var klara skulle vi bada men det va ganska mycket folk i badet så vi stannade i gymmet. jag och zandra tog en snabbpromenad med lutning i 10 minuter, ganska kort tid men det var ändå jobbigt. gick väldigt fort :D känns skönt att man har kommit igång nu :D

cyklade till posten när vi var klara och skickade iväg min HIMbiljett, fick pengarna idag :D på vägen därifrån tog jag en annan väg så man kom upp över boken. jag hade inte tagit den vägen om jag vetat om att världens uppförsbacke fanns där. men men, bara att trampa på. när jag kom till jobbet var jag helt slut!!
ska gå till konsum nu, måste ha ngt att äta så träningen ger ngt :D

älskar dig gustav! bara du slutar knö på nätterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0