080204

i lördags blev det god mat hemma :D jag gustav och kim lagade fläskfilé, egen klyftpotatis med morötter, sås, sallad och broccoli :D har säkert redan sagt detta men det tåls att sägas igen.

igår kom pappa och hämtade mig vid 11. åkte hem till sara för jag ville ha hjälp med skolor, ansökning om studielån och allt som hör till. kom fram till att det egentligen bara är lkpg och nkpg som jag kommer kunna plugga på, kanske i thn med men det vill jag inte. tror inte jag kommer komma in till hösten men till våren ska jag bara komma in :D tänkte plugga upp betygen på komvux till hösten om jag inte kommer in så jag får ett bättre snitt. man skulle kunna säga att om 4 år är jag klar med min utbildning :D längtar!

har blivit väldigt fäst vid tv4 fakta med har jag märkt :D så himla intressanta program och dokumentärer, tex. riskfyllda förlossningar, hemligheter i läkarnas journalen, akuten och en massa annat spännande :D animal planet är en favorit med :D tur att gustav gillart med, iaf animal planet.

vaknade bara nån timme efter att gustav gått till jobbet idag, strålande soloch klarblå himmel :D försökte somna om men hade för dåligt samvete över att ligga kvar när det var så fint väder ute :P så jag gick upp, satte på mig träningskläder och gick ut oh tog en snabbpromenad :D så jäkla skönt! gick förbi supermarket med och köpte mjölk, känner mig väldigt hurtig idag :D

hörde en ny skitbra låt på mtv imorse, One Republic - Stop and stare, skitbra! laddade ner den och satte på medans jag tog en dusch.

kom till jobbet lite innan ett idag. började med ljudfilerna kl 13. blev väldigt förvånad när jag skulle hämta ljudfilerna från Filezilla, alla från den 1a och den 3e var borta :S frågade kim om dom verkligen sålde ngt i fredags och igår och det hade dom givetvis gjort. konstigt!
laddade ner exporterna och fixade dom så gott jag kunde iaf. gustav har en del att göra när han kommer tillbaka sen :( det värsta vore ju om vi skulle behöva ringa upp alla igen och göra om det, men det skulle inte förvåna mig :S

såg HIMs nya video på mtv igår med, fan vad sugen jag va på att bjuda över på min biljett och åka med ändå! vill verkligen se dom men jag har inte råd :'( får se om det blir något med hultsfred med. som det ser ut nu så blir det inget med det heller. antagligen så får jag nog ta mig råd. måste bara kunna ta mig hem till thn på söndagen där om jag nu börjar sommarjobba på måndagen, men det får lösa sig. kommer få mammas och stefans bil nu med, dom har köpt en ny så gustev får kanske köra mig hem :D skönt med egen bil! känner man för en shoppingtur i lkpg är det bara att åka, inga tågtider att passa eller nått :D mormor och morfar hade ju gett mamma pengar för bilen dom köpte bara för att dom tyckte att jag och gustav behövde en egen bil :D så snälla dom är min mormor och morfar :D

vi har börjat spara på alla småpengar och 20lappar nu med :D eller vi har sparat i några veckor nu. har snart fått ihop till 1000 på bara typ 3 veckor. shit vad mycket skit man hade köpt för det! har man småpengar eller 20or i plånboken blir det lätt ngt man är sugen på, glass eller lite godis. om vi sparar i några månader så kanske det blir hultan ändå :D skitbra! istället för skit så får man ngt bra för alla småpengar.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0