080201

första februari idag, känns bra :D bara 25 dagar kvar till 20! wehej!

idag har jag jobbat lite. jag och zandra åkte med gustav och stellan in till lkpg förut när dom skulle på möte. zandra lämnade lite jobbansökningar, så kollade vi lite kläder och så käkade vi lunch :D schnitzel med klyftpotatis och rödvinssås, det var helt okej faktiskt, största schnitzeln jag har sett iaf :P

nu är jag hemma igen, ska kolla på top model 3 som börjar 16.00 :D älskart' . mår inte så himla bra heller :( är illamående, känns som jag ska spy när som hellst, usch!

ikväll får vi se vad vi ska hitta på, jag och gustav ska iaf käka lite god mat sen efter det blir det kanske några öl och lite cider, mysigt. rasmus zandra och sverik kanske tittar förbi.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0