yeees!

god morgon! :D jag har glada nyheter!
jag kom in på sjuksköterska i norrköping :D 1a urvalsgruppen med :D vet dock inte om det va för mitt anstånd men ändå. som bäst ligger jag på 54e reservplats i lkpg så det är nog kört, det va för högskoleprovet. för gymnasiebetyg ligger jag som 140e så där är det verkligen kört. men så har jag ju vart inställd på norrköping hela tiden så det kommer bli kanon :D
så den 21a januari kl 10.00 är det upprop i missionskyrkan i linköping för alla på HU :D kommer bli sååå kul! jag ska börja plugga! :D

har funderat ett tag på hur jag ska göra och jag har bestämt mig för att börja :D som ni ser så börjar man 21a jan och min sista behandling är förhoppningsvis 10e feb, inte ens en månad med behandling i skolan isf :D så jag väntar inte ett helt år till för att jag kommer vara lite trött i skolan i inte ens en månad, no way!
dags att sätta sig i skolbänken igen med andra ord :D

nu ska jag och sara gå ut med barro.

älskar diig gustav!

Kommentarer
Postat av: sandy

shit va skoj. grattis

2008-12-09 @ 20:15:57
URL: http://malibub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0