vart tog gustav vägen?

somnade strax innan 1 igår, ganska skönt att vara uppe längre. vaknade nån gång innan 6 och märkte att gustav inte kommit hem än :O blev lite orolig och drog iväg ett sms men han svarade inte. somnade om iallafall och vaknade lite innan 9 och han va fortfarande inte hemma. barro låg bredvid mig i sängen och märkte att jag vaknade så somna om va det inte tal om, han ville busa och mysa :) söt!
ringde gustav, inget svar. blev lite mer orolig men sen tänkte jag att han säkert tappat nycklarna och vågade inte ringa för att jag skulle bli arg :P eller så hade han tappat både nycklar och mobil. testade ringa igen men inget svar. satte mobilen på laddning och då ringde han :D blev väldigt lättad! han hade somnat hos jonas :P haha, han hade nog somnat i soffan först men så snarkade nån där ute så han hade gått in till jonas och david som knödde i sängen och tagit av sig kläderna så han hade bara kalsonger på sig, så hade han sagt "ööh, knö för fan jag vill också få plats" haha!
jag gick och mötte honom med barro iallafall så nu har vi precis käkat frukost. det blev 2 ägg och risgrynsgröt, riktigt gott!
tröttheten är ett minne blott, jag är pigg!

idag ska vi dammsuga och damma lite, om vi orkar :P dammsuga måste vi iallafall. man drar med sig så mycket grus in när man vart ute. sen får vi se vad det blir för mat, gustav prata om donken men jag vet inte om jag är så sugen. får väl bli makaroner med köttbullar eller nått, det va faktiskt länge sen :D har bara ätit god mat sen lönen. eller ja, inte makaroner iallafall :P
nån gång i veckan som kommer ska jag äta fisk med potatis och hummerfondsås som pappa brukade göra när man fortfarande bodde hemma, älskart'!

pratade lite om att åka iväg och åka skidor i början på nästa år :D vilket vore jättekul men så kollade jag upp priser och man får nog räkna med runt 3000 per person för stuga, liftkort för 4 dagar, mat, bensin och alkohol. så jag kan säga att för min del så blir det inget med det, lägger inte 3000 på något som jag inte kan eller har intresse av. tråkigt men sant :(

nu ska jag spela tomb raider för det har jag inte orkat på hela veckan :S

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0