vårdcentralen

barro försökte med sin taktik inatt igen. ni vet, amyga upp i sängen och lägga sig helt stilla i fotänden :) inatt funkade tyvärr inte det så bra för han la sig lite för högt upp i sängen, nämligen på min kudde! fick knuffa bort han lite sen sov vi båda två :D vid 10 gick jag upp för att gå ut med honom och det blev han glad över :D
ringde sjukhuset först för jag hade ont i halsen imorse. marie (min sjuksköterska, eller min och min, hon som har hand om mig när jag är där) pratade med en läkare som tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen och ta en sån där odling i halsen så jag har fått en tid till 14.15 :D när sjukhuset ringer så finns det tider direkt men om jag hade ringt själv så hade dom nog inte haft tid. sen sa marie till dom att jag inte skulle vänta i nått väntrum bland massa förkylt folk så det ska bara vara att gå rakt in :D gött!

idag ska vi dammsuga, det är verkligen grus överallt :O sen måste vi diska med. men det går ju fort att göra samtidigt som man lagar mat och på tal om mat, idag ska vi äta fiskgratäng :D längtar redan för det är ju så gott! gustav vet dock inte om han gillar det men vad gillar han då? inte ett skit. kräsen är vad han är.

måste köpa nagelfilar med, har en men den är nerfilad så det är kass. måste nämligen klippa naglarna och då blir det ju sånna där fula kantiga kanter som man vill fila bort. sen börjar dom bli så långa nu att jag biter av dom vilket är ett teckan på att dom måste klippas.

vände mig precis om för att kolla vad barro gör så ser jag att han ligger i sängen bredvid gustav med benen i vädret och blir kliad på magen, han är i himlen nu vill jag lova :D

12 dagar kvar till finland nu med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0