tvätta

tordagar är verkligen värst under behandlingsveckan, sjukt trött hela dagen då. promenaden med barro förut gick ändå ganska bra, går alltid bättre när gustav är med så man har nån att prata med och som hjälpa till att dra upp en i jobbiga backar :D

tvätten måste jag kila ner och byta med, orkar egentligen inte men jag slapp förja med ut med barro, kim skulle gå med istället :) snällt!
imorgon bitte är det dick min tur att kila upp och gå ut med honom :) blir nog bara en kortis då tyvärr, hoppas jag inte är lika trött.

kl 19 börjar gränsbevakarna australien som jag tänkte se, lite tidsfördriv, sen får vi se vad som finns mer att se. längar till himlen kan vänta ikväll halv 10, hoppas jag orkar kolla. känner jag mig det minsta trött innan så hoppar jag det och kollar på svts hemsida imorgon:)vill inte somna ifrån.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0