torsdag

imorse gick jag upp halv 9, fyy vad trött jag va :O hade bara halvsovit sen halv 6 då gustav gick upp. han skulle köra kim till jobbet och sen skulle han med sebastian till tandläkaren i lkpg.
tog en sväng med barro när jag gick upp, sen käkade jag frukost, sen bprstade jag av bilen från snö och sen bar det av mot veterinären :)
väl framme fick barro lugnande och guud vad kugn han blev :P vi behövde inte sitta kvar där ich vänta för då hade hon fått gett han an uppvakningsspruta och så hade han blött i ögat här hemma men nu slipper han det :) så vi ska åka och hämta han nu :D hoppas allt har gått bra!

tänkte påminna er om Himlen kan vänta som är ikväll med, halv 10 på 1an eller 2an :D missa inte, det ska inte jag göra. barro nu då :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0