torsdag

vaknade 6 imorse och va inte det minsta trött :O gick upp på toan men gick och la mig igen, lyckades tillslut somna om en stund. kvart i 8 orkade jag inte ligga och vänta på att klockan skulle ringa mer så jag tog medicinerna och somnade om igen. låg i sängen ända till 13 idag :O ganska skönt!
åt frukost så fort jag gick upp för gustav höll ändå redan på och jag ville ha sällskap :) sprang ner och tog tvätten med när jag va klar med frukosten :)

klippt barros klor har vi gjort idag med, det gick som en dans på rosor :D men man får muta med en del godis först :P

fick sms av mamma imorse med, dom är i mjölby runt 4 på fredag morgon. då bär det av till sara för att lämna lite grejer och sedan åka mot stockholm för att ta båten till finland :D längtar ihjäl mig nu!! vill åka på en gång! :D

igår skulle jag ju kolla på dokumentären som gick på 5an kl 21 men den va försenad nästan 20 minuter, störande! orkade bara kolla 20 minuter för det, sen somnade jag nästan i soffan och tyckte att det va lika bra att gå och lägga sig. stensomnade på en gång!

nu ska vi snart ute med barro igen :D en skön skogspromenad!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0