tisdag

åkte som sagt in till linköping förut. sara åkte med oss så hon slapp ta pendelsn, gött för henne :P skulle se om vi inte hittade tatueraren som hon ska till men det gjorde vi inte :( lite synd för vi va tydligen bara nån gatia ifrån, typiskt.
åkte till universitetet och släppte av sara som skulle labba tror jag, sen bar det av till gustavs mormor och roland som hade problem med deras dator. gustav fixade lite men det va nått fel med hela windows så han fick byta ut den datorn mot en annan som dom hade hemma, skumt! fick lite fika också :D vera gör väldigt goda bullar så idag tog jag 2 :D
åkte vidare till tornby för att köpa julkapp åt sebastian från annike. vi tänkte att eftersom vi ändå va inne i lkpg så kunde vi fixa julklappen :) egentligen kan jag ju skriva vad det är han får för jag tror inte han läser min blogg men jag vill inte riskera något, tror inte ens jag ska skriva vart vi köpte det :P
passade på att handla på coop också när vi ändå va där, lite mjölk, bröd och yoghurt. måste fixa grejer till smoothies med eftersom jag får en mixer i julklapp :D eller för tidigt julkapp till och med :D eller nej, jag vet inte när jag får den, bara att jag får den :P
när vi kom hem från likan så tog vi en promenad upp till gustavs mamma med barro för att lämna hennes visakort. satt och prtadade en stund och sedan gick vi hem igen. tog en annan väg hem än den vi brukar så jag tror vi va ute i över en timme sammanlagt :D även idag är det väldigt skönt väder ute men det bästa av allt är att mina blåsor på tårna börjar gå bort eller så har jag bara satt i fötterna i skorna på ett bra sätt ;)

är fortfarande väldigt glad över att jag kom in på skolan :D det dumma är att n'r jag kollade när uppropet ska vara så stog det måndagen den 21a januari men den 21a januari är en onsdag så månagen där är den 19e, vilket menar dom tro? har mailat och frågat så jag hoppas hon jag mailade till förstår vad jag menade och ändrar för det är nog inte bara jag som är förvirrad.
allt känns så bra just nu :D mitt liv kommer att börja på riktigt i januari, jag är på g in i vuxenlivet och gud vad bra det känns!
satt här om dan och kollade intagningspoängen till hösten som va nu och jag fattar inte hur jag kom in då :O poängen är högre än vad jag hade så snacka om att jag hade tur då. samtidigt insåg jag att det skulle vara kört att börja nästa höst :( men nu när jag kommit in till våren så är det problemet löst :D det känns som att (hur dumt den är må vara) vad läkarna än säger så kan ingen stoppa mig nu :D sjuksyrra är vad jag vill bli och sjuksyrra är vad jag ska bli :D

nej, nu ska jag kolla om jag fått svar angående uppropet.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0