strumpor

barro är så söt :D han såg att det stack ut en strumpa från en av gustavs strumplådor nu så han satte sig framför den och gnydde för han nådde ite :P så ställde han sig på bakbenen men han vågade inte sätta framtassarna mot byrån så han fick inte tag på strumpan, såå söt han är! sen har han nån slags förkärlek till mina armhålor som han alltd ska slicka i :P gustav tycker det är äckligt, jag tycker det är kul :P

kom hem från jonas för en stund sen. har suttit och pratat lite och sjungit kareoke (har fått hjärnsläpp men hur stavas det?). det blev jag gustav kim linda jonas carro och stefan. tror eneida och david skulle komma dit med men dom han inte innan jag och linda åkte, lite tråkigt. 
tänkte gå och lägga mig snart men är inte så trött :D fan vad gött! tog bara medicinen kl 8 imorse och sket i att ta den kl 14 och kl 20, den gör mig så trött sen vet jag att jag inte mår illa såhär många dagar efter behandlingen heller så varför ens ta medicinen på lördagar? 

nästa helg ska vi hem till risko och käka middag med linda och honom :D jag gustav och kim är ditbjudna, ska bli skitkul! då vet jag till 100% med att jag inte kommer vara trött, underbart!  

lyssnar på Regn igen med Per :D älskar den! "regn regn regn, en sommardag passerar" "dina ögon har färgen idag som himlen hade igår" nått sånt går den :D å han sjunger den på ett sånt sätt så man vill bara höra den om och om igen, så lugn och fin!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0