sova

kollade ju på handbollen förut, slutet på första och hela andra. sverige ledde med 13-7 i halvek och kommentatorerna sa att vi skulle vinna ganska lätt, men icke. sverige tappade totalt i andra halvlek :O det enda jag såg som jag blev inponerad av va Gulldéns inspel till Flognman på linjen :D wow säger jag bara! snacka om sinne för spelet! ska lägga till också att Gulldén bara är 19 år gammal, förr 89 och spelar för sävehof just nu, duktig tjej det där!

kollade på sjukhuset efter det och sedan lite på ugly betty men sen va det dags för en promenad med barro. gick förbi lagmansskolan och där stog det givetvis massa småtjejer från typ 8an eller 9an och skrek, fråga mig inte varför men men. så hör jag en av tjejerna säga till en annan, "det är ju den hunden du älskar" :P haha, lite roligt att höra. så skulle dom gå precis när vi kom så dom gick på gatan precis bredvid oss en bit. barro tog upp en pet flaska från marken och stannade och kollade på dom."nej guuuud så söt" "vilken fin hund du har" :D jag tackade såklart, alltid kul att höra för han är verkligen jättefin! så frågade dom om dom fick hälsa vilket dom fick på egen risk för hans sketna tassar men det gjorde inget för det gock ju att tvätta :) lite kul när nån tycker om ens hund :D min lilla älskling!

kollade klart på ugly betty när jag kom in och sen blev det kvällens höjdpunkt, desperate housewifes :D älskart'!

har precis tagit min medicin som gör att jag kommer bli trött så nu ska jag sova :D och imorgon har gustav lovat att ta barro på morgonen så jag kan nog ligga i sängen till minst 11 utan dåligt samvete :D hoppas jag för det där dåliga samvetet brukar alltid komma fram när jag är trött efter behandling :S usch!

god natt!
älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0