snö!

jaha, då landar snart therese i thailand, är väldigt avundsjuk men snart är det min tur att åka utomlands :D jag vet inte när men nån dag ska jag också ligga på en strand långt borta och bara koppla av :D

idag kunde jag ligga kvar i sängen lite längre än till 10 för gustav tog barro :D det va skönt vill jag lova! har precis ätit frukost och ska snart kolla på twilight bara den blir klar. funderar på om jag ska ta en promenad med barro innan så jag garderar mig mot att behöva gå ut mitt i filmen :P tror nog jag gör det. snöar gör det ute med, men det är bar abra då slipper man torka barro när han kommer in :D om det är minusgrader ute med vill säga. frågan är bara vad man ska ta för skor på sig i snön :S får ju ont i fötterna av alla skor jag äger verkar det som :( usch!

ont i visdomstanden har jag med, paaaain! kan knappt äta. eller det gör inte pnt i själva tanden utan mer runt om i tandköttet, det liksom pulserar runt hela tanden. har haft så förut ett par gånger så jag vet att det kommer gå över men innan det gör det så får jag väl ha ont :P

nu är twilight klar så nu ska jag ut med barro och sen mysa för mig själv i soffan :D gustav är på minnesstund för sin morfar så han är inte hemma. kommer inte se han förrns ikväll när vi ska käka ute i motala med barn och barnbarn till gustavs morfar. anledningen till att jag inte är med är att jag aldrig har träffat honom och att gustav inte haft så bra kontakt med honom heller så vi bestämde att det är bättre att jag är hemma med barro :)

ut i snön då.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0