snart 24 h

japp, det va snart 24 timmar sen jag bloggade men idag har jag haft fullt upp. gick upp klockan 10 och tog med barro ut sen när vi kom hem sprang jag ner i tvättstugan och bytte tvätt, hade vart nere innan promenaden också :D sen blev det frukost och efter det diskade jag och började damma överallt. när det va klart så dammsög jag hela lägenheten och när det va klart så skulle jag till sara :D bara det att när jag satte mig i bilen och skulle starta så startade den inte :S fan i helvetes jävla skit tänkte jag då :P vad har hänt nu?
ringde mamma mwn hon hade ingen aning så hon sa att jag skulle ringa stefan. ringde dock sara först och sa att jag inte skulle komma :( stefan trodde det va batteriet och att vi skulle behöva startkablar.
jag tänkte gå in igen men då kom gustav ut istället, han hade sett att jag inte åkt så han trodde det hade hänt något när jag inte svarade i mobilen och dörren va öppen på bilen :P trodde att nån hade slått ner mig eller nått :P man vet ju aldrig ;) han ringde sim mamma iallafall som fick komma med sin bil så vi kunde använda startkablarna. först gick inte det heller men när vi satte alla kablar i batteriet och inte den ena till plåten på motorn så gick det ;D bjällerklang!!!

nackdelen va ju nu att jag va tvungen att köra runt i 1 timme för att batteriet skulle laddas :O tur att bensinen är under 10 kr nu :D 9.84 på jet, woho!
plockade upp sara sen tog vi en omväg till berg och sen en omväg till stan och vips så hade en timme gått. parkerade i baggen och sen tog vi en promenad till tattueraren. synd bara att han inte skrev upp fler förrns efter nyår så sara ska dit igen den 7e januari.
på väg tillbaka till bilen gick vi förvi systemet, sara skulle ha lite cider och sen till lindex, sara skulle ha leggins :)

nu sitter jag hemma hos sara och kollar handbollen, sverige leder :) bra sverige!! vi har käkat tonfisksallad så nu är sara iväg och köper godis som vi ska möla ;) ska göra smoothies med :D

tillbaka till handbollen då.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hej

Du skrev inget om att du och Sara hade en deal när hon gick iväg och köpte godis....var det jobbigt?

Åker till lybeck imorgon, ring bara om det är jätte viktigt, annars kan du sms;a. ha en bra helg vi hörs

Kram

2008-12-11 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0