snaaart :D

har sovit jättedåligt inatt :( och imorse när jag vaknade och skulle ta mina mediciner så kunde jag inte somna om :( så strörande! så ligger man där och tänker "nu måste jag sova, nu måste jag sova" men inget händer. tog en primenad med barro vid halv 11 men gick och la mig när jag kom hem igen men kunde inte sova då heller. har dock legat i sängen till lite innan 13 idag och det va skönt :P

har precis käkat frukost. det blev pågen med oboy :D mm! ska upp till gustavs mamma när jag är klart med packningen och överföring av musik från denna datorn till min dator.
måste orka duscha med när jag kommer hem från annike annars kommer jag komma till finland jäkligt ofräsh och det vill jag ju inte :P

dom ringde från MIO imorse med och vi får bordet på måndag :D wohoo! så vi ska låna annikes bil och åka och betala det senare idag så det är gjort :D

ikväll ska vi kolla på dom 2 sista avsnitten på heroes för säsongen, spännande! sen ska jag försöka gå och lägga mig lagom sent eftersom jag ska upp kvart i 4 imorgon bitti :S men antagligen så kommer jag inte kunna somna ikväll heller :P längtar för mycket!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0