smarter than a 5th grader

kollade på smarter than a 5th grader på 3an förut, såå jäkla bra :P haha! dom kunde ju intget! speciellt inte han den första :P som mattegrejen, arean i en triangel är 16cm2, basen är 8 cm vad är höjden? höjden är ju 4 cm, alltså 4*8/2. han visste inte men han chansade på att höjden va 1 cm :P herregud!
den andra tävlanden va ju bättre men vissa frågar ska man ju bara kunna, som vilken stjärna ligger närmast jorden? att tveka på den asså...

tog en promanad med barro aldeles nyss med :) ganska skönt men blev lite anfådd ändå. dock inget mot vad jag blev när vi gick till annike förut :O blev så anfådd och trött att jag fick ont i tungan och blev aldeles torr i halsen, fy!

nej, nu blir det TV igen :D och snart kan jag gå och lägga mig, sköönt! ska bara vänta på att klockan blir minst 21 :D då har jag hållt mig vaken 7,5 h idag, inte illa ;)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0