sådär

då var barro hämtad och klar :D allt hade gått jättebra! han hade gnytt lite när han vaknade men annars va det inget :D klippt klorna på honom hade hon gjort med, tackar!
ögat är väldigt kladdigt av salvan som han ska ha 2-3 gånger om dagen nu i 7-10 dagar. det är lite rött också men det läker nog snart :D så när han är klar med salvan och allt har läkt så kommer det se kanon ut :D
när vi pratat med veterinären så gick dom och hämtade honom och han va så slö och snurrig att det inte verkade som han blev glad över att se oss :P nu börjar det dick gå över men han ligger här bredvid mig och sover.
åkte förbi gustavs mamma och tog en fika innan vi åkte hem (hämtade hans mat först givetvis, han hade ju inte ätit nått sen dagen innan). barro va jättelugn :O han brukar aldrig ens sitta stilla när vi är där :P

funderar på om jag orkar spela tomb raider eller om jag ska lägga mig framför TVn. tror det blir TV ändå. sov 2 timmar förut när vi va hemma och väntade på att barro skulle bi klar men är fortfarande lika trött :(

ska se om jag hittar reportaget om en av tjejerna från Himlen kan vönta på aftonbladet. hon med samma cancer som jag. pappa hade hittat nån artikel.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0