sådär

nu har jag duschat coh det hjälper faktiskt mor min frusenhet :D nu sitter jag i bara linne istället för linne och tjocktröja och ibland film också.
gjorde en hårinpackning när jag duschade med :P inte för att det behövs kanske men håret känndes så torrt. nu är det jättemjukt :D

kollar på charterfeber nu på 3an, en kille som tatuerar sig där i magaluf :O vad tänker killen på?! och vad tänker han på när han tattuerar in "grabbarns grus" på halsen? jag säger då det :P

kl 21 är det en dokumentär på 5an om en kille som ska ha barn, den måste jag se.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sandy

Nästan som han som jag och SaraB overheard i Bulgarien som tattuerat in "Jonas, Bulgarien 2007" på bröstet

2008-12-18 @ 10:48:33
URL: http://malibub.blogspot.com
Postat av: SaraB

eller han som tatuerade in en haj på halsen :P

2008-12-18 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0