rubrik?

sådär, då va vi hemma igen från gustavs mamma. blev dock ingen promenad därifrån, jag orkade verkligen inte! :S så vi fick skjuts för hon skulle ändå och handla :) vi passade också på att handlia lite för kvällen. en såndär stor panpizza som vi ska dela på och så lite godis och ostbollar (heter det så?).
är verkligen hungrig nu!

hoppas det är något bra på TV ikväll med men det tror jag väl inte. skulle tro att jag kommer slockna vid 9 ikväll :( usch!

har precis gett barro sin salva som han ska ha i ögat med. det är så svårt eftersom den inte rinner så bra så när han väl fått den i ögat och blinkar sen så hamnar den utanför ögat, men jag tror allt att det kommer i ögat med fast lika mycket utanför.

nu ska jag lägga mig framför Tvn :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0