ris a la malta

idag fick vi sova länge :D barro måste ha vart helt slut för han vaknade strax efter 11 och då fick han komma upp i sängen. gustav gick upp då med för att gå ut med honom (vi brukar gå kl 10 annars). gustav ropade från hallen på honom men han brydde sig inte :P så kom gustav in i sovrummet och lockade på honom men han kollade bara på gustav lite smått ointresserad. jag sa till gustav att gå ut i hallen och rassla med hans koppel och låtsas börja ta på sig för då brukar han komma som ett skott! men det hjälpte inte heller :P
kl 13 skulle vi möta annike vid hembygdsgården eftersom det skulle vara julmarknad där :D så jag gick upp vid 20 över 12 för att käka, barro låg kvar i sängen, annars brukar han alltid förlja med mig ut i köket men icke. så idag fick han sin första promenad 20 i 13 :O
,ötte upp annike och tog en sväng påsen så kallade marknaden. det enda dom sålde va bröd typ. va där i kanske 10 minuter sen gick vi hem till annike och fikade :D hon hade bakat mjuk pepparkaka och ris a la malta :D älskar ris a la malta :D skriver man så förresten? eller ska man skriva risalamalta? aja, skit samma :P
fick skjuts till supermarket när vi fikat klart för vi behövde mjölk. köpte även risgrynsgröt, grädde och apelsiner, gissa vad jag ska göra med det? :P kan aldrig få nog ;)

nu ska vi snart käka, blir korv med bröd idag. glömde ta fram köttfärsen igår så vi kom inte på nått annat att äta. imorgon däremot blir det lasagne :D

beställa mer bilder ska vi göra idag med :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0