pelle plutt

nu ska vi snart iväg till linda :) åker härifrån kl 16 så ska vi plocka upp kim med. tror kanske att vi åker förbi kvarnen och köper cola och julmust med till ikväll, vi ska hem till jonas. eller ja, jag får se om jag vill och orkar men just nu vill jag, en stund iallafall.
vore kul om linda följde med också :D

barros öga börjar se riktigt fint ut nu med :D det såg givetvis fint ut när vi hämtade honom i torsdags men nu ser man att det har börjat läka med :D

måste bara lyssna påen per gessle låt innan vi åker :D "regn" heter den, såå sjukt bra! haha, så hör jag gustav nu nä'r jag bytte låt, "hörrö, det här är inte min låtlista, kommer inte ihåg att jag lagt in pelle plutt" :P 

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0