operation

svar till sandra: du är nog mer vis än gammal :D

ringde försäkringsbolaget förut och frågade om självrisken för i pappren står det 1500 + 20% av överskjutande kostnad. vad är det? så jag ringde och frågade. det är alltså 1500 + 20% av den rörliga kostanden, alltså själva operationen.
tog en promenad med barro på en timme innan jag ringde veterinären, dom hade lunch. när vi kom hem hade dom precis öppnat igen så jag ringde :D så på torsdag kl 9.45 ska barro upp på bordet och under kniven. ska bli skönt att han blir av med knölen. den är så ful sen vet vi ju inte till 100% om den stör han eller inte. hoppas att den inte gör det. som ni kanske har räknat ut så hjälpte alltså inte ögondropparna. som tur va så kosta dom inte mer än typ 100. hade kännts lite mer illa om man köpte ögondroppar för flera hundra som inte hjälper :S

behandling blir det imorgon med :D blodproverna idag va kanon! sköönt! 1 down, 1 to go. måste alltså klara nästa blodprov med för att få åka till finland den 20e :D hoppas!!!
halv 10 ska jag vara på sjukhuset imorgon. mamma ska med så jag slipper sitta där själv. sallad ska vi ha med också så slipper vi svälta :D
satt och kollade alla datum förut från i somras och våras när knölen kom och när jag fick alla besked. 7 månader sen snart som jag gick till vårdecentralen och kollade upp knölen och blev ivägskickad till sjukhuset i lkpg. tänker forftarande på hur mycket tur i oturen jag haft! :S lite skrämmande. tänk om det hade börjat nån annastans än på halsen, vad hade hänt då? då hade vi upptäckt allt när jag blivit riktigt sjuk och då hade allt vart försent :S usch!

nu ska jag hjälpa mamma med maten. kycklingsallad och kasslersallad :D just det, vi fikade nyss :D julens första lussenulle, guud vad god den va!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hahaha aa långfingret, du e smart du fajo;) gött me behandlingen med! hoppas på de bästa nu med nästa också! :)

2008-12-01 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0