onsdag

onsdag idag då. gick upp kvart över 11 tror jag, det behövde jag, är fortfarande skittrött! men ska ut med barro i skogen om en liten stund. gustav går med så då brukar det gå bra ändå men jag blir ganska anfådd av att gå såhär efter behandling, inte alls kul! känner mig som en tant.

ska äta frukost innan vi går bara. funderar på att koka ägg :D

tog en dusch igpr efter behandlingen med för det vet jag att jag inte kommer orka förrns på tidigast fredag annars :S fyy! föraa gången efter behandling duschade jag inte på 4 dagar för jag va så trött, iuu!
frågade sjuksköterskan igår med om jag kan åka färja för vi ska till finland. "njaa, det vet jag ju inte, måste prata med läkaren om det först för du är ju infektionskänslig nu". vafan frågade jag för?
va tydligen nere på låga värden denna gången så hade dom vart lite lägre hade jag fått skjuta upp skiten men jag hade turen på min sida denna gången :D

frukost då.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0