nyårsafton

idag vaknade jag av att sara ringde och sa att dom va i jönköping. jag gick upp och tog en promenad med barro och sen blev det frukost :) sara och pappa kom och hämtade upp mig för jag skulle med till lkpg och byta barros halsband som gått sönder. kom till tornby och det enda som va öppet va maxi i princip :S så jag får väl åka in en annan dag.
handlade all mat som vi ska ha ikväll och sen åkte vi hem till sara, så där är jag just nu. vi ska äta lite korv med bröd snart och sen ska sara duscha och sen ska vi åka hem till mig igen :) vi ska bygga ihop byrån som pappa köpt till oss :)
när vi är klara med det så ska barro ut igen och sen får man änna ta och göra sig iordning och sen börja med maten :D
zandra eric kim och sara ska hem till oss ikväll så ska vi äta gott och umgås och ha roligt :D hoppas jag orkar vara vaken till 00. om inte annat får jag väl sova en stund så får nån väcka mig lite innan 00 så jag kan vara med just då och sen sova igen :D

nej nu ska vi äta.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0