nervös

igår kunde jag knappt somna. gick och la mig lite efter 23 men låg bara och halvsov till typ 2. när jag väl somnade så sov jag bra men så vaknade jag i morses och kunde bara inte somna om. låg och vred och vände på mig. trodde klockan va runt 6 för det va mörkt ute men inte då. när jag hade legat vaken en stund tog jag ner mobilen i sängen för det låter så i fönstret när den vibrerar och efter kanske 30 minuter så ringde väckarklockan på den så det va bara att stiga upp utan att känna sig det minsta utvilad. skulle tro att jag va nervös inför provtagningen.
gick ut med barro en sväng innan jag gick till vårdcentralen. fick sitta och vänta i kanske 10 minuter innan det va min tur men det är bara skönt :) kollade på nyheterna och det va tydligen nån journalist som hade kastat skor på Bush :P

nu sitter jag här och är trött. ont i visdomständerna har jag med, fortfarande :S kunde knappt äta ris a la maltan till frukost och värre är det med bröd.

kanske skulle ta och lägga mig i soffan och kolla på tv men det är ju inget bra på tv på vardagar såhär tisigt. kanske har nån film som lockar men det tror jag väl inte. skulle vara twilight så men jag vill inte riskera att tröttna på den om det ens är möjligt :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0