negativt

var som sagt på vårdcentralen förut för att kolla halsen. behövde inte vänta i nått väntrum precis som dom lovat :D dom tog halsproverna och sedan fick jag sitta i ett eget väntrum :P satt och läste i nån hälsotidning i kanske 15 minuter sen kom provsvaren tillbaka och dom va negativa som tur va :D kom dock på en sak, man ska ju vänta i typ 3 dagar innan man tar sånna halsprover och jag fick ont igår, är provsvaren verkligen riktiga då? får hoppas på det :D känns iallafall som jag gjort vad jag kunnat nu. hade ångrat mig nått såppas om behandlingen nästa vecka blir uppskjuten och jag inte gått och kollat upp halsen men nu ligger ödet inte i mina händer mer, kan bara hålla tummarna. 

efter jag vart på vc så gick jag till kvarnen och mötte gustav och sebastian. vi köpte fika och godis :) dom hade inte sånt godis jag ville ha :O sånna där Campino ni vet? sugkarameller. blev lite småsur så jag köpte en stor lösgodispåse istället :P men den har jag knappt rört :S gick upp till gustavs mamma och fikade när vi vart på kvarnen och sen gick vi därifrån med barro :D ganska skönt ute. 

började med maten när vi kom hem, fiskgratäng. guuud så gott det blev! fick mat över så jag ska äta det imorgon med :D gustav ska nog käka pyttipanna då, så onödigt att slänga tyckte jag.
 
nu sitter jag och kollar på gränsbevakarna australien och väntar på att sara ska komma :) vi ska kolla på film eller så ska vi spela tomb raider och äta godis :D då får jag ju använding av godispåsen ändå då ;) sen får vi se om hon sover här med men då får hon stå ut med att dela madrass med barro. ¨
på tal om barro så ska han ha sin salva nu.

älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0