middag

åkte in till motala förut och mötte upp gustav och några från hans släkt. vi skulle käka middag på en restaurang inne i motala. maten va väl sådär men man blev mätt :P till förrät åt jag (håll i er) pilgrimsmusslor :D dom gick och äta men va inge vidare. till huvudrätt blev det kalvfilé med svamplasagne och till efterrätt blev det cholkadbakelse med blodapelsinsorbet :D det dumma va att sorben smakade tvätt medel så jag åt bara chokladbakelsen som va lika stor som en lite muffins som inte jäst i ugnen :P men den va god :D

nu sitter vi hemma hos oss, jag gustav kim simon oscar linda och risko :D trevligt! får se om dom ska ut sen men då stannar jag hemma, kanske blir twilight igen :D

trodde jag hade haft sönder gustavs förstärkare förut men det va tydligen bara en sladd som ledde ström som låg emot en annan kabel så det va därför den stängde av sig när man satte på den, tur att det inte va något annat! jag hade alltså kunnat kolla på twilight på tvn istället för datorn men men :P datorn gick aldeles utmärkt med tanke på att filmen va så bra :D

nu ska jag vara social en stund.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0