jul

längtar verkigen till jul nu! andra advent idag med så det är inte långt kvar :) är sugen på lite julmusik och julmys men vi har ingen julmusik på datorn och gustav är inte lika sugen :( får väl nöja mig med det jag hör på reklamen på tv när man väl kollar.
på tal om tv, ikväll är det erik och mackan som man inte får missa :D sen är det sanningens ögonblick som man iofs kan missa men som är lite kul ändå på nått sätt. kanske bli wallander efter erik och mackan istället, får se vad gustav vill också :)

gick till supermarket och handlade lite förut när vi hade vart ute med barro. köpte lite bröd och dipp med chips och gurka till ikväll :D sen köpte vi kyklingkebab med pitabröd och kebabsås med som vi har ätit nu :) det va gott men inte lika gott som jag ville att det skulle vara. egentligen ville jag ha vanlig kebab med pommes och kebabsås som mamma och stefan åt igår men dom hade ingen vanlig kebab så vi fick provisera lite.

har lite bilder från igår med som jag tänkte lägga upp på bdb med men jag orkar inte nu, imorgon kanske.

pappa ringde förut med och frågade om jag ville ha Pers nya skiva :D och det ville jag så han ska ta med den när han kommer nästa vecka :D tack tack tack!
eller ja, först måste mitt blodprov vara okej för att han ska komma, eller så kommer han kanske ändå? om blodproverna är bra så ska han iallafall med mig på behandligen :D
hade lite ont i halsen imorse när jag vaknade sen mådde jag lite konstigt precis innan frukosten men det gick över :D men om jag har ont imorgon med så ska jag ringa till sjukhuset som jag egentligen ska ha gjort varje gång jag kännt mig dålig eller haft ont i halsen men inte orkat :P och det har ju gått bra hittills men denna gången vill jag inte riskera något.
tror dom kommer be mig åka in och ta mer prover och om dom ser att jag har en infektion så får jag antibiotika. har för mig att sjuksköterskan pratade om det när allt drog igång.

såg att det va plusgrader hos mormor och morfar på vädret imorse, inte bra inte bra! vill ju ha snö :D vill kunna åka scooter! det finns så mycket mer att göra där om det är snö :D om det inte är snö ska jag testa robbans 4hjuling så det är väl inte så illa ändå :P robban har alltid något att leka med när man kommer dit, antingen en vattenscooter, snöscooter eller 4hjuling, eller varför inte en motorbåt?
synd bara att jag inte kan gå med ut på juldagen iår :( men men, får väl hitta på något med mormor och morfar :D baka kanske? mormor gillar ju att baka :D

nej, nog tjatat från min del, nu ska jag fortsätta med tomb raider :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska ju ta med det där chokladreceptet :) det kan vi ju baka.

sen får jag ju (förhoppningsvis) fyra böcker ju julklapp som vi kan läsa.. sen kameran med :D vi har massa att fota! det kommer bli skitkul

2008-12-07 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0