hemma

då va man hemma igen :D kom igår morse lite innan 10. mamma sara och stefan käkade frukost här hemma innan dom åkte vidare mot thn. jag åt också såklart. vi hade vart på maxi och handlat lite åt mig så vi hade färskt bröd med oss hem :D
vårat nya bord har kommit så jag hade egentligen tänk att sätta ihopa stolarna men jag orkade inte igår, va ganska trött efter resan. orkade inte ens packa upp, diska eller nått. va däremot tvungen att skjutsa gustav till sjukhuset i motala eftersom barro hade dragit ner han för trappan i trappuppgången hos oss så han ramlade ner och stukade foten :S den va svullen och han kunde inte stödja på den så för säkerhets skulle så fick dom röntga den och det va inget brutet :D åkte hem till annike när vi va klara där för hon hade barro (visste ju inte hur lång tid det skulle ta påsjukhuset). jag fick en julklapp :D jättesnällt! fick ett spel som påminner om monopål och ett presentkort på gina :D tack!!
kollade på tv när vi kom hem och strax innan 22 va jag skittrött så vi tog en promenad med barro. gustav fick hoppas på kryckor och va genomsvettig när vi kom hem igen :P hoppas han slipper dom snart, han skulle börja gå på foten så fort som möjligt.

ska ringa therese sen med :D skulle gjort det igår men jag glömde helt totalt bort :S kom på det när jag skulle sova. hoppas hon hade det bra i thailand men det tror jag väl :P
ska sätta ihop stolarna idag med, diska, dammsuga, packa upp, duscha och lite till :P så jag har att göra.

glöm inte att läsa mitt förra inlägg om hela finlandsresan :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0