helt slut

god morgon allihop. japp, jag gick precis upp :O eller ja, jag va uppe förut och åt frukost vid halv 12 men sen gick jag och la mig igen, är verkligen helt sluut! sjukt trött! måste vara för att jag inte vilade något igår och igår (alltså torsdagar) brukar vara den dahen jag är som tröttast på.
känner att jag fortfarande är trött men nu kan jag bara inte med att ligga i sängen mer :( ska gå hem till gustavs mamma snart. gustav glömde mina nycklar där igår :P puckot! frågade honom när vi gick ut till bilen och skulle åka om han hade mina nycklar, "jaa, det har jag" vi han inte ens halvvägs hem när gustavs mamma ringde och frågade vems nycklaran va som låg kvar där :P
aja, barro får 2 långa promenader iaf, en dit och en hem :D han mår bättre idag, eller allt är som vanligt :D det blev som vanligt igårkväll nångång, då kom han igång :)

vi ska kolla på film sen när vi kommer hem :D hopaps jag orkar bara men det tror jag väl. får se vad vi ska kolla på bara. lånade några av eric som vi inte har kollat klart på än, nån av dom kanske?

15 dagar kvar till finland :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0